Офіційний сайт редакції газети "Зіньківщина "по - іншому"
м.Зіньків, вул.Воздвиженська,49 | тел:(05353) 3-10-93,
(099) 279-91-61. e-mail: zinkivinfo@i.ua

Смартфон під час уроку: благо чи шкода?

Смартфон під час уроку: благо чи шкода?

Оксана Божинська, методист Зіньківського РМЦ.

Більшість вчителів нашого району впевнена: телефони з доступом в інтернет — надмірність і тільки заважають навчальному процесу. Так це чи в них є користь, вирішили разом з'ясувати школярі, педагоги.
3 квітня у опорному закладі «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1» за ініціативи відбулися чергові педагогічні студії для керівників районних методичних об’єднань вчителів предметів природничо-математичного циклу та предмету «Технології» на тему «Самоосвіта як форма підвищення професійної компетентності педагогів. Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою Інтернет-сервісів».
Чи потрібен смартфон на уроці? Більшість педагогів навряд чи дадуть ствердну відповідь на це просте питання, оскільки з початком активного використання учнівською молоддю сучасного мобільного телефону почалися і пов’язані з ним суперечності та проблеми під час освітнього процесу. Як правило, мобільний телефон на уроці для учня – це те, що відволікає, заважає працювати та зосереджуватися на матеріалі. Для вчителя ж – це ще один ворог навчальної робочої обстановки, за появою якого треба пильно стежити і своєчасно з ним боротися. Та чи є якісь способи використання можливостей та ресурсів мобільного телефону на уроці в корисних цілях або, навіть, підвищення продуктивності уроку? Виявляється, є.
Вчитель інформатики опорного закладу «Зіньківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1» Юрій Алфьоров презентував особливості використання на уроці он-лайн ресурсу Nearpod.com, за допомогою якого учнівські смартфони та комп’ютер вчителя об’єднуються і перетворюються на єдиний інформаційний комплекс, що дає змогу урізноманітнювати методи та форми проведення уроку. Це — і слайдові презентації для вивчення нового матеріалу, і різноманітні види завдань для перевірки знань. Робота з ресурсом проста, інтуїтивно зрозуміла. Таким чином, у сучасного учителя з’явився дієвий і простий у використанні інструмент використання учнівських мобільних телефонів у освітньому процесі на уроці.
Завдяки зростанню популярності хмарних технологій, для навчальних закладів з‘являються нові можливості управління навчальним процесом. Організувати спільну роботу над документами учасників деякої групи можна і за допомогою он-лайн сервісів. Найпопулярнішою безкоштовною он-лайн службою, яка надає сервіси для колективної роботи з документами є на сьогодні служба Документи Google (англ. Google docs – документи Google). Використовуючи її, можна створювати електронні документи безпосередньо на порталі www.docs.google.com або завантажувати з локального комп’ютера користувача, зберігати документи в он-лайн сховищі Google і мати доступ до них з любого місця через мережу Інтернет, надавати за потреби доступ до цих ресурсів іншим користувачам. Методист РМЦ Оксана Божинська презентувала роботу з Google-сервісами учасникам педагогічної студії.


Анатолій УДОВИЧЕНКО,
методист Зіньківського РМЦ.

287
Немає коментарів. Ваш буде першим!

красный зелёный голубой